6043021604 |
TIC TAC 3.0: Aplicacions i eines TAC per a l'aula |
2020-2021 |
Curs. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària |
|
|
|
16/9/2020 - 4/11/2020 (20 hores) de 17:30h a 20:00h |
|
CRP de la Noguera |
|
Divina Pastora, 1 (Balaguer)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Noguera
|
| |
|
Activitat en format virtual del CRP de la Noguera |
| |
Accessos |
Plànol
|
Inscripció |
14/09/2020 - 16/09/2020 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Heu pensat mai: "Segur que hi ha una eina per fer aquesta activitat però jo no la conec?". En aquest curs coneixerem eines i recursos TIC TAC per posar-los en pràctica a l'aula de forma senzilla i pràctica
|
| |
Objectius |
* Coneixerem eines i recursos TIC TAC per posar-los en pràctica a l'aula de forma senzilla i pràctica
|
| |
Continguts |
FORMACIÓ EN FORMAT DE PÍNDOLES
* Posta a punt les eines col·laboratives de Google Drive.
* Creació de presentacions, infografies i recursos per compartir-les.
* Edició d'imatges. Programari i recursos. Formats i tamanys d'imatges. Creació d'imatges intel·ligents. Imatges lliures lliures i llicències d'ús.
* Creació i edició de vídeos. Allotjament, vídeos interactius, stopmotion i digital storytelling.
* Cerca de recursos i curació de continguts.
|
| |
Formador/a |
Maria Bañeres Farrero
|
| |
Avaluació |
* Assistència al 80% de les hores presencials
* Realització d'activitats pràctiques per portar a l'aula i treballar-les amb l'alumnat
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència al 80% de les sessions presencials
|
| |
Persones destinatàries |
El curs s'impartirà en modalitat telemàtica a través de Google Meet i amb el suport de la Plataforma Odissea del CRP de la Noguera
|
| |
E-mail |
crp-noguera@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimecres |
16/09/2020 |
1730 |
2000 |
Sessió 2 |
dimecres |
30/09/2020 |
1730 |
2000 |
Sessió 3 |
dimecres |
07/10/2020 |
1730 |
2000 |
Sessió 4 |
diumenge |
04/10/2020 |
1730 |
2000 |
Sessió 5 |
dimecres |
28/10/2020 |
1730 |
2000 |
Sessió 6 |
dimecres |
04/11/2020 |
1730 |
2000 |
|
| |